"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Manusia akhir zaman

Friday 16 March 2012

Manusia akhir zaman

asalamualaikum, hari nie saya terjumpa status seorang manusia yg "kononnya hot di atas muka bumi ini" nama nya dirahsiakan. sempat jugak saya print screen dari facebook. taknak aib kan sesiapa pun. jadi saya terpaksa rahsiakan nama dan peng-komen status tersebut. saya bukan seorang manusia yg kuat agama. dan bukan juga seorang yg tak pernah buat dosa. kita manusia semua sama je. saya malas nak cakap apa2. saya cuma nak tanya apa yg anda rasa bila saya post entri ini. :)

*klik utk besarkan*
*klik utk besarkan*
*klik utk besarkan*
*klik utk besarkan*
*klik utk besarkan*
huh....ponat aden mengedit nye.  maaf serabut sikit gambar print screen tu. den tak reti mengedit. itu jelah yg mampu. asalkan anda boleh baca komen tersebut boleh la kan? saya tak mau beri apa2 komen. tapi bagus ada jgk yg sempat berdakwah kat situ. dapat jugak pahala. moga 'mereka' kembali ke jalan Allah s.w.t.. saya bukan alim mana pun. saya juga insan yg hina bergelumang dgn dosa. ada komen kat atas tu cakap "Aref Nur Iman II ; dulu zaman nabi , terdapat seorang pelacur yang tak pernah solat , tak pernah buat amal ibadat , selalu buat maksiat , selalu beromen , selalu minum arak tapi apabila dia beri air kat seekor anjing yang tengah nazak , pelacur tu dapat masuk syurga :) nak cakap apa psl hukum tuhan ? tuhan yang menentukan kita masuk neraka atau syurga . itu tugas Allah . kita manusia taklayak nak cakap orang lain masuk neraka atau syurga :)" saya tak berapa paham ape die cakap. mungkin dia ingat lepas dia melacur, nampak seekor anjing yg dahaga, bagi anjing tu minum then terus masuk syurga. begitu kah? -,-" wallahualam.. :)

No comments:

Post a Comment