"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Hot di Facebook?

Tuesday 13 December 2011

Hot di Facebook?

asalamualaikum warahmatullah.. hari ini kita ade penceramah khas yg tak diundang iaitu Ustazah Aini Amirah. muahahaha....*XD (lupekan) topik hari nie, Hot di Facebook? awak tahu ape tu Facebook? MukaBuku le. laman sosial yg paling popular di abad ini... heheh. ape maksud saya Hot di Facebook? faham2 jelah.. biasanya org yg Hot di Facebook nie remaja mcm kita lah kan? diorang nie mcm 'Artis' kah 'kononnye'<--ish, laser betul mulut! tapi kenyataan nya betul kan kan? banyak jgk org mcm nie yg saya selalu jumpe kat facebook. walaupun saya tak add org yg Hot di Facebook nie, saya selalu bukak diorang punya 'info'. ade2 je syarat yg diorang letak. contoh nye ini...

psstt... gambar nie ambik kat facebook je. bkn saya yg printscreen dari facebook! harap maklum. :)
haihh..macam2 remaja zaman sekarang. ape yg anda rasa bila baca mcm nie? sakit hati? takk... rasa tak hingin pon nak add. -,-"  biasanya org yg Hot di Facebook mcm nie diorang pun nak guna nama glamour. taknak letak nama sebenar. eheh..kau pon sama lah amira. Oooooohhhhhh Amirraaaaaa. hahaha! nanti satu masa saya tukar nama facebook kpd Aini Amirah ye. baru sedap kan? sebenarnye banyak yg saya nak tulis. tapi masa dah suntuk nie. maghrib dah masuk. lagi pun kalau tulis lebih2 nnti orang ingat mengutuk pulak. bak kata Hamzah Ramzan, "jadi HOT di laman sosial tidak boleh meningkatkan ekonomi negara"(hihi, copy dia punya status) Dunia nie sementara je. Yang kekal tu di akhirat nanti.. Wallahualam. :)

No comments:

Post a Comment