"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Hey Ho! :D

Saturday 26 November 2011

Hey Ho! :D

asalamualaikum! ehee...saya bosan. tak tahu nk update ape dlm blog buruk nie. dah berapa hari dah nie tak update. habis berhabuk. cuti sekolah dah start nie. dah start lama dah pun! sekarang baru nak cakap. aktiviti kite tak banyak. sepanjang hari saya akn menghadap buku novel dan laptop je. haha...satu hari bagaikan 1minit je. Lifeless kan? ahh.. saya takde buat ape pun cuti nie. still enjoy baca novel Jodoh atau Cinta. pfftt..sebelum nie saya langsung tak pandang novel2 cinta nie. ini kali kedua saya beli novel cinta cintun nie. #orangtengahpatahhatinie! XD

#likeaboss :D

ok.. ape yg menarik cuti nie? hmm..ade la sikit. itu pon aku sibuk tengok cite korea Boys Over Flowers(sambil tu tunggu fullhouse online! :D). hahaha...sebelum nie mati2 aku tak suke korea. bile sekali tengok, ambik kau! goyah iman beb. bile tengok cite BOF nie sumpah best! tengok gelagat Lee MinHo dgn Kim Hyung Joong yg hensem dan cute belaka, saya rasa macam nak meltup je depan laptop nie. hmm.. bukak facebook, tengok gambar2 Izati Syazwani ia itu sepupu ku yg umur dia sebaya dgn saya. hubungan kite tak lah rapat sgt. saya pun tak berapa friendly sgt dgn semua sepupu sepapat yg ada. tengok izati dgn family dia pegi bercuti ke Seoul,Korea! ahh.. indah nye cuti kau izati. bile tengok orang pegi korea, saya pun rasa nak pegi sana. okay.. insyaallah, satu hari nanti okay. :)

hmm.... tadi chat dgn fullhouse. ingatkan boleh mengubat hati yg luka nie. tapi apakan daya, bila hati nie terasa semakin pedih. pedih sangat bile dia tabur garam. nak mengubati hati nie dengan orang yg dah banyak sakit kan hati nie.. ok lah. cukup la sampai sini dulu. bye.. :)

No comments:

Post a Comment