"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Dreams :)

Saturday 26 November 2011

Dreams :)


asalamualaikum.. salam maal hijrah semua. :) saya tak tahu nak bag ucapan ape sempena maal hijrah nie. hihi.. itu je yg mampu. tahun baru, bermula lah kite dgn hidup baru. ok.. hai nie saya nak cakap pasal mimpi. bukan mimpi yg 'bukan-bukan' tau! ini mimpi pasal seseorang. pfftt....dah 2 malam aku mimpi pasal fullhouse dgn incik charming luna kite. haihh... kenape dua manusia nie muncul dlm mimpi aku? charming tu.. err, maybe dia pon tk kenal aku. sekadar tegur kat fb je ade la. kat sekolah haram. sama jgk dgn fullhouse yg dah banyak sakit kan hati nie. =,="  ape maksud semua nie? kenape mesti diorang? ok.. ade satu fakta nie saya jumpa kat facebook saya lah.





haihh... mcm sahih je benda nie. tak tahu lah nk percaya ke tak. bagi saya, 50-50 je aku percaya dgn benda nie. RINDU ke? hmm.. takkan fullhouse rindu aku kot. tak mungkin sama sekali. pelik.. atau, aku terlalu taksub sgt dgn fullhouse sampai terbawa dlm mimpi? pelik betol 2 malam pulak tu mimpi org yg sama. hmm.... SPEECHLESS.

No comments:

Post a Comment