"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): TERCABAR

Wednesday, 30 November 2011

TERCABAR

click to enlarge
asalamualaikum warahmatullah.. saya rasa tercabar. ape yg tercabarnye?  saya rasa tercabar sebab bile atok sedara ingatkan result pmr, rasa gerun,seram,takut. macam aku rasa. tengok lah komen kat atas tu. sepupu dan sedara yg ambik pmr thn nie pun ade 4orang. campur aku dah 5 orang. itu satu saingan yg banyak jgk walaupun tak sampai sepuluh orang. atok shariff ade bagi ganjaran RM200 kalau dapat straight A's. (sikitnye XD) haha... itu tak penting pun. kalau tak bagi ganjaran pun takpe. tak kesah. yg penting nak 8A's. ok, tadi saje je tanye Mr.Google kite bila result pmr 2011 keluar lah benda nie (klik saye klik saye). GEMENTAR! sangat gementar. bile baca je blog tu,....DIJANGKAKAN KEPUTUSAN PMR 2011 AKAN KELUAR SEBELUM KRISMAS. what the?!!! betul ke? sebelum krismas? kejap je tu. akhir bulan 12 je nie. ok... aku rasa gementar sgt nie. nak menaip pun dah tak larat. tangan nie dah menggeletar tak tentu pasal. dah tak cekap nk tekan huruf2 yg ade nie. bye... asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment