"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Speechless.......................................................................................................

Friday, 21 October 2011

Speechless.......................................................................................................

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah..........................................<-- gelak puas2! XD

impianku menjadi kenyataan pada 21 Oktober 2011. hari yg ditunggu-tunggu akhirnya tiba jua. diri ku dikuasai angau tahap kronik. tersangat lah kronik sampai tak sabar2 nak kawen! ok2, relaks lah. hari nie si pencuri hati tu hantar balik rumah. wuu...tak sangka. ingat kan hari nie balik jalan kaki je mcm biasa.

mula2 pegi kat depan pagar sekolah. nak balik lah kan. sebelum aku sampai kat depan pagar tu lagi dah perasan yg dia ade kat dlm kereta dgn kwn dia. aku lah yg naik kereta tu paling lambat. sebab panik..-,- lepas tu........................................................^&*^(%#^%&^&^%$ *aku lambat sangat masuk kereta, so dia blah mcm tu je. geram nyaa. tapi dia patah balik ambik betul2 depan sekolah. haha tu pon asma ngn hajer yg suruh dia berhenti. malu nya masa tu... -.- lepas tu masuk dlm kereta. mcm biasa, aku membisu tak cakap pun dgn dia. cuma ade ckp dengan asma je..

malam tadi dia tegur kat chat.. "nape senyap je tadi?" <--fullhouse tanye! XD hihi, aku ckp, orang bisu lah katakan... entah la nape dgn aku nie. pendiam.. sangat pendiam. tak banyak cakap pun. cakap pun dgn orang2 yg tertentu je. dgn orang yg tak rapat sgt tu tak cakap langsung walaupun saling mengenali. nak senyum pun takut2 je.... tapi senyum sorang2 boleh pulak.

p/s: fullhouse dah mengaku, dia ade suka kan seseorang kat sekolah. tapi tak tahu lah sape. ahh, nie tak boleh jadi. takpe, saya akn sedaya upaya curi balik hati awak. <-- jangan gelak kan aku ape yg aku merepek nie. -,-

No comments:

Post a Comment