"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): I just can't stop smiling..

Saturday, 22 October 2011

I just can't stop smiling..

yeah... penyakit ini semakin kronik. saya tak tahu kenapa diri ini suka senyum sorang2 mcm orang gila. semua nya sebab si pencuri yg tak guna tu.!! <--dalam hati suke! XD

dia asyik bahaskan dlm chat yg aku nie pendiam je. kenapa aku pendiam? mana lah aku tahu. dah semulajadi aku mcm nie.. oh, lupa. :( sekarang nie cuti sempena deepavali selama seminggu dah bermula. hari deepavali pun aku tak tahu bilaa. tapi cuti nie buat aku menderita. nanti tak dapat tengok si pencuri tu. :( takpe.. aku ada misi time cuti seminggu nie. kite tunggu ye. agaknya boleh ke tak kite terserempak kat tempat tu? ok... tunggu dan lihat :D

No comments:

Post a Comment