"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): D'Masiv - Cinta Ini Membunuhku with Lyrics ~!

Friday, 21 October 2011

D'Masiv - Cinta Ini Membunuhku with Lyrics ~!



Kau membuat, ku berantakan.
Kau membuat, ku tak karuan.
Kau membuat, ku tak berdaya.
Kau menolak ku, acuhkan diri ku.

Bagaimana, caranya untuk,
Meruntuhkan, kerasnya hati mu.
Ku sadari, ku tak sempurna,
Ku tak seperti, yang kau inginkan.

Kau hancurkan aku dengan sikap mu,
Tak sadarkah kau telah menyakiti ku.
Lelah hati ini meyakinkan mu,
Cinta ini, membunuh ku..

Woo... Hu~u... Haa...
Lelah hati ini meyakinkan mu,
Cinta ini, membunuh ku.



p/s: aku rasa nak tulis 'saya suka awak' kat atas batu dan baling batu tu kat muka fullhouse. baru kau tahu mcm mana sakit nya rasa bila hati ini dicuri.. #dah2 jgn gelak kan aku, orang tgh jiwang mcm nie lah. =,=

No comments:

Post a Comment