"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Err.. -,-

Friday 10 June 2011

Err.. -,-


ok, semua dah sedia maklum hari isnin ni sekolah dah start. setelah lama sekolah tu tutup selama 2 minggu, hari isnin nie sekolah kembali mendera kita semua. hahaha.. tahu lah ramai org tak suka pergi sekolah kan kan? lebih baik duduk rumah je. tapi bila diingat kan semula kalau tak pergi sekolah nanti masa depan pn gelap jee. perkara yg saya tak suka kat sekolah ialah, sesi pembelajaran yg membosankan lebih2 lagi subjek yg kite tak sukaa, MATHS. kedua, bila cikgu tak dtg je, haihh mula lah bosan. lebih2 lagi kalau cikgu favourite kite tu tak datang. ketiga, situasi yg tidak menyenangkan. kawan2 buat bising aku rasa sakit hati pulak. lebih2 lagi org yg suka kacau aku tu. geramm.. lepas tu benda yg paling aku tak suka time perhimpunan rasmi hari isnin. kena dengar cikgu membebel je. bernanah telinga aku. lepas tu, hehe.. mentang2 lah cuti sekolah 2 minggu kan. kerja sekolah langsung aku tak sentuh. tapi aku baik..folio sejarah je aku sentuh. kerja sekolah? takde ponn. aku tahu masuk sekolah nanti semua mula gelisah sebab folio tak siap lagi kan kan? aku pon mcm tu. ni nak buat lah ni. FACEBOOK ni suka sgt tarik aku duduk depan lappy lama2 sampai ke petang ke malam. dah2. BYEE STALKER !!

No comments:

Post a Comment