"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Hati ini..

Saturday 31 March 2012

Hati ini..


asalamualaikum.. hmm, hari nie saya baru je balik dari ipoh lepas hantar nenek balik terus balik kl balik. sebelum balik ipoh semalam..Allah bagi sedikit dugaan. tapi lepas tu Alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar saya selamat pergi dan selamat pulang ke kl. ok, kite sambung balik. entah kenapa hari nie terasa...erm, teringat kat seseorang tu. tahun 2012 nie dia dah habis sekolah pun. dia dah pergi meninggalkan sekolah. tempat tu lah saya selalu stalk dye dari tingkap kelas. setiap hari saya perhatikan kelas dia dari tingkap kelas saya. nasib baik tempat duduk saya tempat yg strategik utk mengintai dia dari tingkap. dia? tak pernah perasan pun yg seseorang tu setiap hari memerhatikan dia. bertuahnya dia... walaupun dia tak lah se-hensem mana pun. tapi....itu semua cerita tahun lepas. sekarang? hmm mungkin dia dah lupakan saya. mungkin dia pun dah ade org lain. kawan dia pun semakin ramai bila dapat sambung belajar kat Universiti.

tumblr sentiasa menjadi teman setia. hmm, mungkin semua org dah sangkut dgn twitter. tapi twitter tak dapat curi hati saya. twitter tak pernah memahami saya. tak macam tumblr. dia berjaya mencuri hati yg sedang bersedih nie. ceh, macam jatuh cinta pulak. memang pun. kpd sesiapa yg baca post nie, maaf kerana saya terlalu emo pulak. biarlah saya nak tulis apa pun asalkan bukan perkara yg bukan2 dan benda2 yg mengarut. -,-

diri ini terasa kosong.....

hati ini terasa kehilangan sesuatu yg besar..

saya janji..lepas spm nanti saya akn pergi jauh2. jauh dari tempat nie. jauh dari semua orang. saya lebih suka bersendirian. #forever alone.

saya harap kehidupan saya seperti dalam mimpi2 indah yg pernah saya alami sebelum nie.. :)

No comments:

Post a Comment