"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Hai

Friday, 13 January 2012

Hai

asalamualaikum warahmatullah... lama betul tak update blog buruk nie. haha...malas nakupdate sebenarnya. kerana ade 'penunggu setia' kat blog nie saya dgn ringan tulangnya update lah blog buruk nie. err...12 Januari 2011 belum terlambat lagi nak ucapkan selamat tahun baru kan? alahh...baru 12hari je kan? tahun 2012 nie erm, teruk la. awal2 tahun lagi dah cukup kecewa dgn pelbaga masalah. hari nie je pun saya kecewa sangat2 dgn keputusan cikgu. apa salah saya? kenape kenape? disebabkan keputusan PMR saya tak seberapa, saya terpaksa duduk dalam kelas yg sangatttttttttt teruk!! padahal keputusan pmr tak lah teruk sangat. kenapa saya masuk dlm kelas yg teruk?!! kenapa?!! terasa diri ini tersangat bodoh buat masa ini. dah siap buat permohonan nak tukar kelas lagi kat Puan.*tutt... tapi permohonan ditolak! kenape ditolak? teruk sangat kah aku nak masuk kelas 4E balik? hina sangat ke aku nak masuk dlm kelas tu? tak layak kah aku dlm kelas tu?! tak layak pun tak kesah lah. kalau boleh tolong jgn letak aku dalam kelas 4H. bagaikan ade kat 100000ribu tahun yg lalu. manusia dlm kelas tu bagaikan tiada tamadun. bila kelas 4H bergabung dgn sahabat handalnya iaitu 4I dan 4J, langit seakan-akan runtuh. gunung ganang hancur. matahari jatuh ke bumi. tsunami datang memusnahkan harta benda. takde langsung rasa hormat kat cikgu yg sedang mengajar. kelmarin waktu agama kesian tengok ustazah yg tak ku tahu namanya terpaksa jerit2 nak kawal kelas 4H,I dan J. apalah yg ustazah mampu buat. kaum hawa sememangnya lemah. kenapa.... saya tak sanggup dalam kelas tu sebenarnya. keputusan PMR yg ada pun tak lah teruk sangat. saya masih lulus semua subjek. kenapa saya tak layak mohon nak pindah kelas? tiada lagi harapan... manusia bagaikan tiada hati perut. tak kesian kan kat aku ke termasuk dalam kelas tu.. aku tak kesah pun masuk kelas tu sebenarnya. cuma situasi dalam kelas tu buat aku rasa tension. budak lelaki dlm kelas tu bagaikan takde akal fikiran langsung. Dunia ini tidak adil.. harapan musnah. kecewa.. setiap hari diri ini diselubungi dgn rasa kecewa..

2 comments:

  1. aku lah orang tu en ? #jengketkan kening

    ReplyDelete
  2. takde takde... SEMAK perasan. :P

    ReplyDelete