"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): 2012 :)

Saturday 31 December 2011

2012 :)

asalamualaikum warahmatullah.. alhamdulillah, dalam 4hari nie penulis blog usang nie tak berapa sihat. tak larat nak menaip panjang2. ceh, padahal masa hari rabu hari tu, lepas je balik dari pahang terus pegi sunway pyramid dgn asma. XD. ok..hari nie hari sabtu 31 Disember 2011. hai terakhir kita bersama tahun 2011. cepat betul masa berlalu. saya rasa masih di awal tahun 2010 haha. tahun nie banyak sangat memori pahit manis yg saya ada. kalau nak diceritakan, sampai esok pon tak habis.. rasa sedih je nak tinggalkan tahun 2011 nie. kenapa? err..salah satu sebab utamanya, thn depan saya form4. kena fokus SPM walaupun ada masa 2 tahun lagi. lagi satu, tahun depan takdapat nak tgk 'encik full house' lagi. dia dah habis sekolah pun. dia byk buat saya sedih kenapa mesti ingatkan dia lagi? -,- sampai sekarang hati ini berat sangat nak tinggalkan kenangan tahun 2011 nie. kepala nie pun terasa berat je kenapa entah laa. lagi satu...masa awal tahun hari tu saya tekad nak pindah sekolah. macam2 saya fikir. teringin sangat nak masuk asrama. akhirnyaaa.....tak jadi lah pindah sekolah. rasa sayang pulak kat sekolah yg sekarang nie. lagi pun saya nak sekolah mana lagi kann. Azam saya pulak, masih sama. nak jadi pelajar yg baik kpd yg lebih baik. saya nak tingkatkan lagi prestasi akademik saya.. SPM nanti saya taknak letak harapan yg setinggi gunung  sangat. nanti kecewa. mcm pmr tahun nie. saya taknak perkara ini berlaku lagi dimasa akan datang. mcm fullhouse...-,- ahaa...perancangan seterusnya, nnti form5 nak ambik lesen memandu. hahaha....mcm mana nak ambik lesen? lambat lagi pulak tu. birthday pon bulan Ogos nanti time trial SPM! ok lah...itu je post kali nie. tak banyak pun nk cakap. post ini agak membosankan jgk... bye... :)

No comments:

Post a Comment