"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Untitled

Wednesday, 16 November 2011

Untitled


awak awak, awak tahu taa saya selalu perhatikan awak dari jauh?
awak perasan saya tak?
tak mungkin awak akn perasan saya yg setiap hari perhatikan awak dari dalam kelas kat tepi tingkap
jauh sangat awak.. :)

kali terakhir saya dapat perhatikan awak, masa sebelum pmr hari tu.
dalam hati nie haihh, sedih je tahu tak?
masa PMR hari tu semangat je saya guna pen biru. setitik dakwat pen warna hitam langsung takde.
 sekarang SPM agak nye awak guna pen warna ape ye? sejak lepas pmr nie susah betul saya nak tgk awak lagi. :(

sebelum nie kite sering ber-chating dlm 'facebook' kan? hampir setiap hari pulak tu. -,-
macam2 kite sembang. sesi meluahkan perasaan pun ade. kite kan kawan? :)
bile saya bukak balik segala mesej yg kite chat tu, saya mula tersengih sorang2.
ada kalanya saya rasa sedih pun ade bila awak luahkan ape yg awak rasa.

hari tu saya nampak awak dgn kawan awak nk pegi makmal..
awak tegur kawan saya je?
knp tak tegur saya?
awak tak tahu pun masa tu saya rasa terluka. :(
 rasa nak menangis pun ada.

p/s: dah. DIAM! =,=

2 comments: