"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): 'Cinta Monyet'

Friday, 14 October 2011

'Cinta Monyet'

hi awak.. setiap hari saya tunggu awak. saya tunggu awak online. saya tunggu awak keluar dari kelas waktu rehat. saya perhatikan awak dari jauh dan dekat. tapi.... awak cool je. muka awak mcm takde perasaan. saya tak pernah tengok awak senyum pun. awak diam je kan? haha.... apelah saya nie. setiap hari saya perhatikan awak. agaknyaa awak perasan saya tak? hmm.. tak kot. saya nie umpama halimunan je. siapalah saya nie kan? :) setiapa hari saya tunggu awak online. nak spm nie awak jarang online. saya faham, awak bz sbb spm dah dekat sangat. saya selalu chat dgn awak kat facebook. 'cinta muka buku' lah katakan. XD dalam diam saya suka awak. entah kenapa. sebelum nie saya tak lah taksub sangat dgn awak. sekarang? 'cinta monyet' nie buat saya menderita. hahahahaah!!!!!!!!!!!!!!!!! XD

p/s: jangan lah gelak kan aku. aku tengah mengarut nie.. masing2 pun ada 'cinta monyet' kann? ok, byee XD

4 comments:

  1. asema pernah nmpk die senyum =)

    ReplyDelete
  2. yelaaa..... aini pon penah laa. itu pon tak nampak sangat. :D

    ReplyDelete
  3. aini kita senasib lah weyyy
    haishhhh -.-
    cinta monyet nie menyakitkan lahhh :(

    ReplyDelete