"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Android Pc Tablet

Sunday 16 October 2011

Android Pc Tablet

assalamualaikum salam 1Malaysia... hoho

aku ada banyak masalah. <--wee seronoknya ada masalah! :D
ahh, lupakan lah. :) semalam kite online facebook. ternampak lah ade org nk jual Android Tablet yg secondhand lahh. harga RM250 ok kan? sebelum nie dia beli RM400++ . aku tanya lah si penjual android tablet nie iaitu Zhafirul Zamanhuri still boleh texting and call kan? dye cakap tak. benda nie sama mcm laptop or iPad lah. ade camera,wifi,game and mcm2 boleh download kat android market. Aku pon dah was2 nak beli nie. patut ke aku beli? aku nak cari handphone. bukan android tablet mcm nie. tapi lama kelamaan hati ku mula terpaut kat android tablet nie pulak. aku dah terbiasa guna galaxy tab ibu. ingat kan function dia boleh call and texting lagi. :( sape2 ade idea dipersilakan bagi komen anda di bawah entri ini. :)

No comments:

Post a Comment