"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Farah Arina Ahmad Rizal

Sunday, 10 July 2011

Farah Arina Ahmad Rizal


hi... siapakah gadis kat atas tu? itu lah sepupu kite. nama pon farah. cantik kan? rindukan farah. :( dia lah sepupu kite yg paling rapat dari kecik lagi. dulu kemana kitaorng pegi mesti bersama je. buat nakal semua dgn dia je. gossip,kongsi rahsia semua dengan dia. tido pon sekatil dgn dia. rindu sangat kat farah. dulu tu bukan nyaa mcm sepupu tapi dah macam adik beradik dah. sejak kite masuk sekolah menengah, dan pindah kl kite dah tak jumpa farah. jumpa pon setahun sekali je. itu pon masa raye. masa raye tu pon kite jumpe kejap je kan farah? kite jumpe kat rumah tok je. sekarang? dah tak macam dulu. sekarang kite bawa haluan masing2. kite dah tak mcm budak2 dah. kite sibuk dengan kerja2 sendiri. dulu masa kecik kite selalu celebrate birthday sama sama kan? ingat lagi kite pernah celebrate birthday sama2 kat McDonald. tarikh lahir kite sama.. beza nyaa 1tahun je. sumpah kite rindu sangat saat2 manis dgn farah. kite harap satu hari nanti dapat celebrate birthday lagi sekali dgn farah... :'(

No comments:

Post a Comment