"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Kerja kayu :)

Monday, 13 June 2011

Kerja kayu :)


akhirnyaa kerja katu kemahiran hiduo aku siap jugak. atas bantuan 'setan gondol' hihi kiddng. thanks! siap jgk. kalau tak aku tak tahu langsung mcm mane nk buat. dah la dlm kelas perdagangan byk budak laki, nak mintak tolong diorang, segan pulak. so, mintak tolong setan gondol lahh. hehe.. sebenarnya kerja kayu dah siap 2minggu yg lalu cuma nk paku ke bagi kukuh sikit kan. lepas dah siap tu, takde kerja nak buat. dengan ikhlas aku tolong lah shima ngn aufa buat kerja kayu diorang. wahh, boleh jadi tukang kayu yg berjaya nie. dengan pengorbanan aku susah payah beria2 nak tolong diorang, jari jemari ku sakit akibat ketukkan Mr.Tukulapentahakutaktahu. akhirnyaa kerja diorang pon siap la. kerja shima aku tolong, aufa pon aku tolong tapi tk tolong sampai habis lah. sebab masa tu dah lapar. dah nk habis rehat pon. sempat minum je. okByee

No comments:

Post a Comment