"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): THE AWESOME TINTOO.. :)

Wednesday 8 June 2011

THE AWESOME TINTOO.. :)

asalamualaikum, salam 1Malaysia.. hhohoho. tengok gmbar kat bawah tu. siapa tu? kura kura lah. comel kan kan? siapa punya? aku punya lahh. korang ade ke? hehe..nama dye Tinto, entah dari mana aku boleh dapat nama tintio nie. tapi nama yg comel ape. ini nak cerita serba sedikit tentang tinto yg korang tak tahu. tinto nie suka makan. berapa ribu kali aku bagi makan pon tetap tak kenyang jgk. nampak je kecil. dan dah sedia maaklum kan, tinto nie kerja dye, tido je.. bila time makan aku suka goncangkan bekas makanan dye supaya ada bunyi, time tu jugak lah baru dye nak bangun. dye dah tahu bila ade bunyi bekas makanan dye je, time makan lah tu. itu lah yg diaa panling sukaa. tinto nie manja tau, setiap kali makan je mesti aku suap kan. korang yg BER-couple2 diluar sana tu ade ke suap2 bf korang mcm aku suapkan tinto makaan setiap masa? haha..ape aku merepek nie. -,-" tapi bila aku suap tinto makan je, mesti dye gigit aku. haa..itu lah tanda nyaa tintoo sayang aku. tinto pon sayang aku. aku je setiap hari jaga tinto nie. lastly, perkara pelik yg tinto suka buat ialah dye suka angkat BONTOT dia. haha..kura2 korang boleh buat ke? mcm ni..aku pegang lah cengkerang tinto dekat dgn bontot dye tu. entah kenapa tiba2 je dia angkat and gelek-gelekkan bontot dia. kalau korang tengok sumpah kelakar. hehe.. itu lah tintoo saya. tanpa awak siapa lah sy ni. sayang sangat kat awak! semoga tinto panjang umur.. Amin. :)

No comments:

Post a Comment