"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Muhammad Eiman Firdaus.. :'(

Tuesday, 31 May 2011

Muhammad Eiman Firdaus.. :'(


Eiman.. aku tak sangka kau dah pergi buat selama lama nyaa. aku sedih la man. semua orang sayang kan kau. aku tahu kite memang tak rapat dulu kan ?  kite sama2 sekolah rendah dulu kite pernah sama satu kelas masa darjah 5 Jauhari dulu kan? dulu kau nie banyak main, banyak sangat main2 dlm kelas. cikgu pon dah naik hantu tengok kau. aku tahu berita nie yg kau dah takde dari Shahrul. memang aku tak sangka kau dah takde. ape yg aku boleh buat, hanya berdoa agar kau dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat orang2 yg soleh. sekarang kita memang dah lama tak jumpa. bila kau dah tkde mcm nie mcm mana kita nak jumpa? kau tunggu aku nanti yaa, satu ketika nanti kita akn berjumpa lagi ye man. :')  semoga roh kau dicucuri rahmat. Allah lebih sayang kan kau.. aku betul2 tak sangka ape yg shahrul cakap tadi aku ingatkan shahrul main2 je. rupa nyaa kenyataan. :'( sungguh cepat masa berlalu. kenapa kau mesti meninggal dlm kemalangan? buat pembaca post nie, ambil iktibar ok. kalau takde lesen motor ke, jangan gatal2 nak bawak motor suka hati mak bapak kau. ingat sikit ok semua orang sayang kau. jangan sedihkan mak bapak kau. semoga roh arwah Eiman tenang disana dan ditempatkan di tempat orang2 yg soleh.. Amin.

No comments:

Post a Comment