"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Lelaki suka cover macho?

Friday 24 February 2012

Lelaki suka cover macho?

asalamualaikum warahmatullah.. sudah sekian lamanya blog yg bagaikan koma selama 1tahun ini kini kembali hidup. haha. ape aku merepek! maaf kerana lama tak update blog usang nie. sebab? biala laa..student kan selalu kena dera. banyak homework,ulangkaji,refresh balik ape yg cikgu dah ajar semua. takde masa. tapi....online facebook boleh pulak ada masa. haha.. ok2 hari nie saya akn mengupas isu lelaki yg suka cover macho. entri kali ini bukan lah nak menggatal ke apa. hanya berkongsi pendapat sahaja. :)


gambar diatas hanyalah hiasan semata-mata... beberapa hari yg lalu, iaitu hari rabu. masa tu saya dlm kelas nak tampal nota dlm buku nota sains. disebabkan saya terlupa bawak gam, dan juga org yg duduk sebelah saya punya gam pun dah habis, terpaksa lah pinjam dekat budak lelaki yg berasa di barisan sebelah. (meja tu jarak eh, bukan rapat2 jgn salah fhm!) pinjam lah dekat Arif, lelaki yg ciri2 nya agak lembut tapi sebenarnya keras seperti lelaki lain. ape aku merepek nie. masa tu arif tengah guna gam nak tampal nota. sebelah arif syuheel. sebelah syuheel baru aku. haha...mintak gam kat arif, arif kata kejap sbb dia nak guna. saya pun dgn kesabaran yg masih tebal nie pun tunggu lah. lepas tu tengok, syuheel pulak guna. aduii...lama lagi ke nak tunggu nie. lepas tu nampak org sebelah saya iaitu tan sze kei pinjam gam dari orang depan. ape lagi..aku pun guna lah gam dari tan sze kei tu. lepas dah tampal nota, tutup buku. lepas tu syuheel panggil. Aini.....(sambil tunjuk gam, dengan keadaan yg sopan santun dan menghulurkan gam dgn kedua belah tangannya. ya Allah...) aku pun.....(bunyi cengkerik) dgn selambanya aku cakap, "dah habis gam dah". lepas tu syuheel toleh dkt arif. sambil berkata sesuatu yg dapat aku tangkap. dia cakap, "lain kali bagilah tahu! malu aku, haihh..."

hahaha.....kesimpulanya semua lalaki cover macho kan? hmm...mungkin tak semua lah. kalau macam hafizal dan aiman tu selamba je. mana pernah cover macho pon sebab diorang tak macho langsung. =,=" iyelah...takpelah diorang cover macho pun kan? perempuan pun apa kurangnya, pun suka control ayu. tapi kalau yg over dos sangat tu kite panggil dia 'poyo' atau 'gedik' tu baru betul. haha... byee...

p/s: penulis baru lepas tgk movie dari indonesia cite love story lakonan irwansyah dan acha. sedih sangatt..berjurai air mata den. nak tengok? click--> Love Story



No comments:

Post a Comment