"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): sorry.. :')

Monday, 23 January 2012

sorry.. :')

asalamualaikum.. lama tak update blog buruk nie. suasana dlm blog nie pun mcm sedih je? ahh..hati ini sentiasa bersedih je. maklumlah, org tgh kecewa kan. byk masalah 2012 nie. apakan dayaku ini.. hidup mesti diteruskan. apa yg saya nak cakap nie, saya nak mintak maaf kat Hajer sebab hari tu aku pegi marah kat dia tak tentu pasal. kenapa? ergh....entah! hajer buat aku sakit hati. padahal ini semua hanya salah faham je. bila difikirkan, masa tu aku rasa puas(jahatnye kau!) rasa bersalah pun ade sbb pagi2 lagi aku pegi marah hajer sampai menangis2 pagi tu. -,-. Aku bukan seorang yg pemarah. jarang sekali aku marah org. lainlah kalau marah alif dgn anis(adik) sbb diorang tu kdg2 melampau jgk. -,- budak baik lah kata kan.. hehe. masa tu... tak dapat nk bayangkan betapa emosi nya aku masa tu marah hajer. hoho... (terasa hebat sebab marah orang) sebab jarang sangat aku marah. Org cakap, bila kite sedang marah, syaitan ade dekat dgn kita. Astaghfirullah.. Sorry Hajer. :')

No comments:

Post a Comment