"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Smile smile smile.... :)

Tuesday, 11 October 2011

Smile smile smile.... :)

yeahh, finally habis pun PMR 2011 tahun nie. alhamdulillah... tapi, pmr nie soalan sejarah dye sangat kejam. terbelit otak kite nk jwb soalan dye. soalan lain2 tu jgn tanya lah nanti frust pulak.

ok,lupakan. hari nie first day.. aktiviti kite online lah 24hours. ku menunggu..................................... *tutt(bukan nama sebenar) tadi kite baca balik history chat kat facebook. bila tengok balik, kite tersenyum sampai ke telinga. haha.. kelakar ade, sweet pon ade. haha... malas nk tunjuk kat sini. risau rahsia terbongkar. kenape lah aku tak siasat dye dari awal lagi. bila dah lama kenal(lama ke?) baru nk siasat. haish...

beberapa hari yg lalu kite dah buat sesuatu yg sangat gila dan mengambil risiko yg tinggi. idea tercetus bila aku terjumpa sesuatu dan hanie pulak bagi idea yg memang gila. haha..  memory :)



p/s: TAK BOLEH BAGI TAHU NAMA DYE KAT SINI =,=

No comments:

Post a Comment