"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Lifeless

Saturday 23 July 2011

Lifeless

rasa malas nya nk update blog yg tk seberapa nie. rasa terlalu kosong. tak tahu mcm mana nk terang kan. setiap hari perkara yg sama sentiasa berlaku. pergi sekolah, buat latihan gerak gempur,kena gangguan daripada syaitan2 dlm kelas tu (jgn terasa pulak),tekanan perasaan,pmr muncul tak lama lagi,trial minggu depan je. yg paling sakit hati tu time aku nak pmr jugak lah nak raya. rasa tak meriah langsung. aku tengah tension2 boleh lagi nak raya.


ape yg sering bermain dlm fikiran aku ialah, aku nk jadi seorang yg berjaya. semua org mcm tu. org yg paling bodoh dlm dunia pon nak mcm tu kan.fikiran aku selalu terbayang ape akn terjadi masa depan. dah kiamat ke? atau aku masih boleh melihat masa depan? semua nya tak boleh dilupakan. ini baru nak PMR. boleh ke aku dapat 8A? aku rasa hilang semangat nk hadapi trial pmr nanti. sebab aku takut gagal. aku dah banyak kali gagal. harapan nak berjaya tu mcm takde je. mcm tak pernah terlintas difikiran. tak pernah aku rasa tekanan mcm nie. masa nk upsr dulu tak mcm nie pon. releks je study mcm biasa, buat latihan. result? 2A je tu pon masa tu dah kira bangga lah sangat kan. k, malas nk merepek dah. byee

No comments:

Post a Comment