"..aku mahu jadi lebih baik walaupun tidak bisa padamkan kesalahan-kesalahan masa lalu.."~Aini Amirah
Amira :): Diet =='

Saturday, 18 June 2011

Diet =='

korang korang.. sebenarnyaa kite teringin nak diet. tapi masalah nya kite kesuntukkan masa lah. padahal banyak buang masa kat rumah. hhihi.. ibu suruh diet, siap ckp nak beli kan pil diet lagi tapi kite taknak. mcm2 ibu bagi contoh, koso ball(mengandungi sayuran dan buah buahan yg telah diproses menjadi bebola kecil yg mcm candy tu) rasa nya teruk sikit tapi boleh tahan lagi. kunyah je tapi tak sedap. then tummi trimme. wah bukan senang nak dapatkan benda nie. hoho, benda nie sedap. sama je mcm koso ball tadi. mengandungi buah buahan dan suyuran yg telah diproses menjadi serbuk. korang tahu tak sagu yg manis tu? mcm tu lah bentuk dye. tak perlu bancuh dgn air. makan je mcm candy jugak. rasa sedap. lepas tu ade ke patut ibu suruh makan pil jamu? kite tak pernah makan pon. lepas tu ibu suruh minum air banyak2. ibu tak bagi makan banyak! *kejam. sebenar nya banyak lagi pil2 yg ibu bagi. malas nak taip nie. BYEE

p/s: kite makan pil yg ibu bagi tu sekali dua je. tak pernah nak makan selalu pon. hihi

No comments:

Post a Comment